• Gyártóknak, termelőknek, importőröknek : Értékesítési, Key Account Management, és Trade Marketing Szakmai képzések az üzletláncok beszállitói pozíciójában

I. Key Account Management Összefoglaló Szakmai fejlesztési területek az üzletláncok beszállitói pozíciójában

  • Szakmai képzések
  • Account Management fogalma és bemutatása

    Stratégiai Account Management

    A kereskedelem szemüvegén keresztül/ A Beszerzési oldal ismerete

    Vevőterv készítés/Account planning és vevőstratégia

    Vevőanalitika/vevői teljesítmény mérés

    Sales controlling –account P/L

    Piackutatási analitika (ACNielsen, GFK, mutatószámok és értelmezésük, tárgyalási alkalmazásuk)

    Tárgyalástechnika
    Ártárgyalás
    Promóciós tárgyalás
    Éves kondíciós tárgyalás

  • cégreszabott
  • Workshopok
  • Consumer/shopper scan adatok/KA index/ és vásárlói szokások/magatartás információk alkalmazása

    Account development workshop - 1 adott vevő teljes üzleti elemzése

    Key Account Solution center – A megoldás központú vevőkezelés

    Consumer Solution center in Category Management – termékek helyett megoldásokat és kapcsolatot ajánlunk fogyasztóinknak és vásárlóinknak

    CPFR (collaborative planning and forecasting and replenishment)

  • Szaktanácsadás
  • Key account funkcionális audit

    Vevőterv és account profile készítés

    Vevőanalitika

    On-the job képzés

    Key Account kontrolling rendszer kidolgozása

    Key Account szervezeti megoldás kidolgozása

II.Trade Marketing (Marketing poziciók és KAM-ok számára is)

  • Szakmai képzések
  • Trade Marketing stratégia és funkciói, analitikus területei

    A Trade Marketing funkció termelékenysége és hatékonysága

    Pénzügyi ismeretek a Trade Marketing funkcióban

    Csatorna management

    Szortiment és árpolitika

    Promóciók tervezése és hatékonyság mérése

    Polcképtervezés

    Kategória Menedzsment

  • cégreszabott
  • Workshopok
  • ECR scorecard a gyakorlatban

    Consumer Value management Creating value to shoppers – hozzáadott érték teremtése vásárlóinknak

    Kategória management, kategória fejlesztés egy csatornában

    Kategória teljesítménymérés csatornában/KA vevőnél

    Csatorna management az 5P eszközével – gyakorlati megvalósítás

  • Szaktanácsadás
  • komplex Trade Marketing Audit

    promóció hatékonyság elemzés

    TM információs mátrix

    polcképtervezés

    Vásárlói piackutatások

    Kategória menedzsment projektvezetés