• Outsourcing Sales

Miért érdemes kiszervezett értékesítési csapattal dolgozni?

Költséghatékony

Hasonló létszám esetén a saját főállású üzletkötők vagy területi képviselők működtetési költségéhez képest az outsourcing...

Tovább

Kockázat csökkentése

Saját főállású üzletkötők vagy területi képviselők működtetéséhez képest az outsourcing, vagyis külsős értékesítési csapat legtöbb...

Tovább

Kész szaktudás...

helyismeret, nagy gyakorlat! Kollegáink kereskedelmi és értékesítési tapasztalata kivétel nélkül évtizedes, kérjük inspirációért és bizonyítékért...

Tovább

A méret itt nem számít...

Előnyök vállalat méret szerint

Előnyök nagyvállalatok részére

Ha Ön az egyik közép vagy felső vezetője egy nagyvállalatnak, multinacionális cégnek, akkor azért előnyös az outsourcing értékesítési csapat, mert....

Tovább olvasom

Előnyök kisvállalatok részére

Ha Ön egy KKV vállalkozás tulajdonosa, vezetője, akkor azért előnyös az outsourcing értékesítési csapat, mert...

Tovább olvasom

Szolgáltatásunk tartalma

Az Ön márkájának, termékének, üzleti érdekeinek mindenkori képviselete a kiskereskedelmi hálózatok egységeiben

Hol?

FMCG láncok, mint: Auchan, Interspar, Spar, Tesco, Coop, Cba, Reál, drogériák, mint Rossmann és DM, DIY láncok, mint Bauhaus, Obi, Praktiker, festék boltok. Minden olyan szervezett kiskereskedelmi hálózatot le tudunk fedni országosan, mellyel az Ön cége szállítási szerződéssel rendelkezik, termék szortimentje „belistázott”.  Speciális bolt típusok látogatására is van mód, pl postaboltok, gazdaboltok, elektronikai és műszaki áruházak...

Mikor?

Megbízóinkkal egyeztetett és kereskedelmi igényeikhez igazodó fix túratervek szerint látogatják képviselőink az üzletláncok egységeit. A standard frekvencia lehet heti, kétheti, havi, de van mód szezonálisan , alkalmilag, vagy promóciós időszakban kiemelt vagy éppen negyedéves látogatásokra is. Jellemzően évek távlatában dolgozunk együtt ügyfeleinkkel, így a látogatott bolti univerzum és a tevékenység frekvenciája is a változó beszállitási szerződésekhez igazodva rugalmasan alakítható.

Milyen feladatokat látunk el?

IN-store tevékenységek:

  • Rendelésfelvétel
  • SKU szintű készlet/jelenlét kontroll
  • Akciós csomagok és új termékek kiajánlása, letárgyalása (régiós kp-i és bolti)
  • Másodkihelyezések kezdeményezése, letárgyalása, büdzsé egyeztetés írásban a KAMmal , majd kivitelezés, ha megvan az engedély
  • Kötelező szortiment betartatás
  • POS kihelyezés elvégzése
  • Lánc központi akciók végrehajtása, ellenőrzése (betöltés, árellenőrzés)
  • Árfigyelés adatrögzítése
  • Az üzletláncokban a rendelhetőség (aktiv status) folyamatos bolti nyomonkövetése (a lánc számítógépes rendszerébe betekintés az ov-vel)
  • Kompenzációs jegyzőkönyvek írása, intézése, utánkövetése
  • Szav idős problémák lokális kezelése
  • Kérdőívek adatrögzítése (marketing, logisztika)
  • Versenytárs figyelés és jelentés megírása,
  • Kiszállítási problémák visszajelzése
  • Polcszervizes munkatársak ellenőrzése, lokális koordinálása , kapcsolattartás
  • A grátiszáru vagy egyéb lokális aktivitások letárgyalása, adminisztrációja, helyi probléma kezelés

Ön hogyan kap visszacsatolást és riportot ?

A Share4s Mobile System jelszavai: mobilitás, egyszerűség, idő- és költséghatékonyság.

Mobilitás: ott a bolti helyszínen, azonnal és online lehet felvenni az adatokat egy okostelefon/tablet segítségével. Felhő alapú rendszer: mindenhol mindenhonnan elérhető.

Egyszerűség: A felvett adatokat nem kell rögzíteni, átemelni, feltölteni. Azok azonnal bekerülnek a felhőbe, az ütemezett riportok pedig hetente/havonta a kívánt formában a rendelkezésre állnak automatikusan. Nincs bonyolult riportolási eljárás.

Az áruházakban készített fényképek esetében -mellyel dokumentáljuk pl a speciális akciós kihelyezéseket, láthatóság növelési eredményeket, vagy versenytárs új terméket, - a rendszer azonnal rögziti az időpontot és a helyszint, így nem áll fenn a kockázata annak, hogy a képviselő utólag nem tudja beazonositani a boltot hol is történt a fotózás. A fotókat célzott linkek segitségével tesszük hozzáférhetővé megbízóink számára.

Alapriportjaink: (gyakorlatunkban minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg az egyedi igényekre szabott riporting kialakitását)

  • Nettó disztribúció
  • Bruttó disztribúció
  • Árfelmérés (Árfelmérés jelentés, összegyűjti a legalacsonyabb-, legmagasabb- és az átlagárat is számol )
  • Rendelés jelentés (Rendelés jelentés összesíti a megrendelőket és az összes megrendelt terméket)
  • Ajánlat jelentés (Ajánlat jelentés összesíti az ajánlatokat és a bennük szerepelt összes terméket)
  • Készlet , Facing vagy selling out felmérés
  • Kihelyezések , trade loading csomagok jelentése