Account Management fogalma és bemutatása
Stratégiai Account Management
A kereskedelem szemüvegén keresztül/ A Beszerzési oldal ismerete
Vevőterv készítés/Account planning és vevőstratégia
Vevőanalitika/vevői teljesítmény mérés
Sales controlling –account P/L
Piackutatási analitika (ACNielsen, GFK, mutatószámok és értelmezésük, tárgyalási alkalmazásuk)
Tárgyalástechnika
Ártárgyalás
Promóciós tárgyalás
Éves kondíciós tárgyalás
Consumer/shopper scan adatok/KA index/ és vásárlói szokások/magatartás információk alkalmazása
Account development workshop - 1 adott vevő teljes üzleti elemzése
Key Account Solution center – A megoldás központú vevőkezelés
Consumer Solution center in Category Management – termékek helyett megoldásokat és kapcsolatot ajánlunk fogyasztóinknak és vásárlóinknak
CPFR (collaborative planning and forecasting and replenishment)
Key account funkcionális audit
Vevőterv és account profile készítés
Vevőanalitika
On-the job képzés
Key Account kontrolling rendszer kidolgozása
Key Account szervezeti megoldás kidolgozása
Trade Marketing stratégia és funkciói, analitikus területei
A Trade Marketing funkció termelékenysége és hatékonysága
Pénzügyi ismeretek a Trade Marketing funkcióban
Csatorna management
Szortiment és árpolitika
Promóciók tervezése és hatékonyság mérése
Polcképtervezés
Kategória Menedzsment
ECR scorecard a gyakorlatban
Consumer Value management Creating value to shoppers – hozzáadott érték teremtése vásárlóinknak
Kategória management, kategória fejlesztés egy csatornában
Kategória teljesítménymérés csatornában/KA vevőnél
Csatorna management az 5P eszközével – gyakorlati megvalósítás
komplex Trade Marketing Audit
promóció hatékonyság elemzés
TM információs mátrix
polcképtervezés
Vásárlói piackutatások
Kategória menedzsment projektvezetés