Bármilyen kiskereskedelmi profilú hálózatban elvégezzük az igény szerint felméréseket modern mobil informatikai rendszerünk és gyakorlott, képzett csapatunk segítségével mely országos lefedettségű.
Szortiment/kategória felmérések előre nem megadott SKU-k esetén (jellemzően gyártó, márka, kiszerelés, ár rögzítése)
előre megadott SKU (cikkelemekre) számra igényelt árfelmérés, normál és akciós árak bontásában
árukihelyezések, promóciós megjelenések, másodkihelyezések, displayek, hűtők, saját márkás termékek stb felmérése
polcszervizes és/vagy hostess munkatársak lokális ellenőrzése
Jelentős volumenű trade monitoring tevékenységgel kapcsolatos referenciával rendelkezünk nem csak gyártó cégeknél, hanem kereskedői megbízásokból eredően is, mint pl a Coop Hungary 3000 boltra kiterjedő felmérése, a Spar hálózat Aranyfenyő szakmai versenyének lebonyolítása 400 áruházban, negyedévenkénti gyakorisággal, az Auchan hálózat teljeskörű havonta ismétlődő versenytárs ármonitoringja.
Ügyfeleink e területen rólunk írt véleményét a referenciák menüpontban tekintheti meg.
Eddig kutatási projektjeink megbízói többek között : Sara Lee DE, Heineken Hungária, Spar Magyarország, Numil-Nutricia bébiételek, Friesland Hungária, SCA Hygiene, Praktiker, Bricostore, Cba, Univer.
Potenciális célkitűzések:
Minden projekt esetén egyedi árajánlatot készítünk.
...hogy szolgáltatásunk nem áll meg a kutatási tanulmány leadásánál és leszámlázásánál. Tapasztalatunk szerint szívesen fogadják ügyfeleink ha a döntéselőkészítő folyamat támogatásaként workshopok megtartásával segitjük a kutatási adatok feldolgozását , oktatással kiegészítve azt, ezáltal az üzleti tervezés és a Key Account vagy beszerzői kategória fejlesztési funkció hatékonyságát növelve.